.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه مجلس: تمرکز زدایی درمدیریت اجرایی کشور ضرورت حیاتی است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم تمرکز زدایی در عرصه فرآیندهای مدیریت اجرایی کشور تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت: تمرکز تصمیم سازی ها و اجرای متمرکز فرآیندهای مدیریتی آسیب فراوانی به مدل حکمرانی در نظام اجرایی کشور وارد کرده است.

 

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور سیستم اداری فرسوده و تنبل را از دلایل مهم فربهی و ناکارآمدی آن دانست وافزود: تمرکز زدایی از عرصه مدیریت اجرایی ضرورت اساسی برای چابکی و سلامت آن محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم بابل با اشاره به رویکرد مجلس یازدهم در این زمینه افزود: مجلس یازدهم در صدد است تا حلقه بسته تصمیم سازی های مدیریتی در قوه مجریه را تا سطوح پایین اداری باز و منبسط کند.

 

این مسئول پارلمانی خاطر نشان کرد: هدف عمده تمرکز زدایی در کشور تسهیل امور و روان سازی چرخه خدمات رسانی به مردم است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر لزوم هم راستایی مدیریت‌های فرابخشی برای مشارکت پذیری نخبگان و تصمیم سازان محلی و منطقه‌ای گفت: الگوهای موفق نظام تصمیم سازی در عرصه تمرکز زدایی با محوریت باز تولید آرمان‌های تعالی بخش حیات انقلاب عملیاتی خواهد شد.

 

کریمی فیروزجایی با انتقاد از برخی مدیران فرسوده و ناکارآمد در کشور که تمرکز زدایی را برنمی تابند یادآور شد: اجرای موفق تمرکز زدایی در کشور مدیران رده‌های بالا را به حکمرانان مسئله یاب و دارای رویکرد حل المسایلی تبدیل می‌کند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر عزم قاطع نمایندگان خانه ملت برای دگرگونی نظام اداری کشور افزود: فرآیند نوسازی سیستم اجرایی در کشور تدریجی و پروسه‌ای روی خواهد داد.

 

دبیر هیئت رئیسه مجلس نارضایتی شدید مردم از بوروکراسی اداری در کشور را خاطر نشان کردو افزود: روند بوروکراسی اداری بهم تنیده و فربه موجود زیبنده نظام مقتدر و درخشان انقلاب اسلامی نیست.

 

رئیس مرکز پشتیبانی علمی استادان بسیجی از مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت نقش آفرینی نخبگان در فرآیند تحول نظام اداری کشور خواستار مشارکت فراگیر نخبگان علمی و دانشگاهی در عرصه تصمیم گیری راهبردی در حوزه تحول بنیادی در این بخش شد.

 

این مسئول ادامه داد: عملیات بزرگ تحول و نوآوری در نظام اداری کشور با همت نخبگان و سرآمدان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به اجرا در خواهد آمد.

 

کریمی فیروزجایی در این زمینه تصریح کرد: با دگرگونی در عرصه تصمیم سازی های مدیریت اجرایی راندمان فعالیت‌های اداری در کشور به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.